Skicka din fråga till oss

Om du inte hittar svar på din fråga på vår Hjälp & Support, kan du kontakta Bonusways kundtjänst via denna sida.

Vänligen välj ämnet för din förfrågan först och fyll i all nödvändig information. Vänligen meddela oss vilken e-postadress du använder på ditt Bonusway-konto.

Name

Epost-adress (obligatoriskt)

Vänligen välj ett ämne

Beskriv problemet:

Uppstår problemet i Bonusways app?
JaNej

Vilken telefonmodell använder du?

Beskriv problemet:

Uppstår problemet i Bonusways app?
JaNej

Vilken telefonmodell använder du?

Ditt besked:

Vänligen bekräfta e-postadressen du vill avregistrera:

Vänligen berätta varför du vill avregistrera dig från våra nyhetsbrev:

Jag fick ingen bonusMin bonus blev makuleradJag kan inte slutföra en undersökningMin bonus har fortfarande statusen Inkommande

Vänligen dela mer detaljer om det ämne du har valt:

Vänligen addera en skärmdump av bonus som har dröjt i mer än tre månader:

Beskriv ditt ärende:

Ange orsaken till varför kontot ska raderas:
Ange din värvade kompis epost-adress:

Ange både ditt gamla och nya telefonnummer/epost-adresse:

Beskriv ditt ärende:
Använde du en kupongkod?
JaNej

Ange här kupongkoden du har använt:

Butik (obligatoriskt):

Datum för inköp (obligatoriskt):

Inköpsumma (obligatoriskt):

Ditt meddelande:

Lägg till de e-postadresser som du vill slå samman här. Observera att vi bara kan slå samman konton med bonus i status Uttagbart eller Betalt.
Vilken bonusboost använde, eller försökte du, använda?

Butik (obligatoriskt):

Inköpsdatum (obligatoriskt):

Butik (obligatoriskt):

Inköpsdatum (obligatoriskt):

Ditt meddelande:

Vänligen kontrollera först din skräppostmapp. Om meddelandet inte hittas, vänligen skriv in det nyhetsbrev du inte fick:

 

Vi strävar efter att svara på alla frågor inom 72 timmar, men ibland får vi fler meddelanden än vanligt, vilket kan förlänga svarstiden. Alla frågor kommer att besvaras så snart som möjligt.

Under sommaren kan svarstiden vara upp till mer än en vecka, men vi återkommer inom 2 veckor. Vi beklagar för besväret.